FB

indkøbskurv0

Din indkøbsvogn er tom

Samlet 0

Kjøpsvillkår


Betaling
Når du bestiller hos iPhonehus.dk, accepterer du, at ordren medfører et betalingsansvar.

Betalingsmetode
For enkeltpersoner bruges Klarna Checkout, som giver dig mulighed for at vælge betalingsmetode, når ordren er registreret. Derefter kan du vælge mellem direkte betaling via online bank, kortbetaling, faktura eller en af Klarnas kampagner (f.eks. Julekampagnen, hvor du betaler 1-2 måneder efter bestilling).

For virksomheder bruges Klarna-faktura, hvilket betyder, at du efter standard kreditcheck fra Klarna har 14 dages betalingsperiode fra varen sendt fra vores lager.

Forsendelse
Vi bruger fast forsendelse på 59 kr.

Levering
Levering til Danmark foregår med PostNord/DHL. Normal leveringstid er cirka en uge, afhængigt af hvor længe pakken opbevares i tolden. Bemærk, at dette kun gælder for varer, der er på lager. Som regel er alle vores produkter på lager, men hvis det antages, at et produkt er udsolgt, vil det tage 3-90 dage (afhængigt af produktet) at levere varen, da vi først skal bestille varen fra vores leverandør.
Hvis varen er tilbage på listen hos vores leverandør, vil du kontakte dig, og du kan derefter vælge, om du vil have andre varer i den leverede ordre, eller om du vil vente på, at den resterende vare skal være på lager hos leverandøren.

Vi tilbyder ikke delvis levering, når lagerstatus er korrekt.

Du har ret til at annullere købet, hvis du ikke godkender en ny foreslået leveringstid i tilfælde af forsinkelse.

Upakkede pakker
Pakkeleveringer (stort set alle vores leverancer) opbevares ved leveringsstedet i 14 dage. Hvis pakken eller brevet ikke hentes inden for denne tidsramme, returneres den automatisk til iPhone. Også større forsendelser, der sendes som postpakker, opbevares i 14 dage på leveringsstedet.
Da vi er ansvarlige for forsendelse både til og fra dit leveringssted, opkræver vi alle uopkrævede pakker / breve med kr. 249 for at dække vores omkostninger.
Fakturering for uønskede pakker / breve håndteres af Klarna.

Bestillinger i andres navn
Det er ikke tilladt at bestille varer i en andens navn eller adresse uden deres viden og samtykke.
Falske ordrer rapporteres til politiet uden undtagelse. Vi logger IP ved hver reservation, som er knyttet til vores politirapport.

Annullering
Så længe deres ordre har modtaget eller venter på status, er det muligt at annullere ved at sende en e-mail til .
Hvis ordren allerede er sendt, kan du bruge angreretten. Læs mere om dette nedenfor.

Åbent køb / hævnret
I henhold til afbestillingsretten skal alle onlinebutikker tilbyde 14 dages fortrydelsesret.
Vi er så sikre på, at vores produkter er af høj kvalitet, at vi har valgt at tilbyde 60 dage fortrydelsesret! Bemærk, at du skal returnere produktet til os inden for 14 dage efter, at du har oplyst, at du ønsker at returnere en del af eller hele din ordre.

Hvis du vil bruge fortrydelsesretten mod formodning, skal du følge trinnene i vores returhåndtering.

Ved åbent køb refunderer vi ikke forsendelsesomkostninger ved returnering. Ansvaret for forsendelsen, der kommer til os, ligger hos dig som kunde.
I tilfælde af krav / garanti refunderer vi brevomkostninger (anbefales ikke eller postpakken).

Vi refunderer ordremængden inden for 30 dage.
Vi accepterer kun en fuld refusion, hvis den originale emballage er intakt og leveres med produktet. I tilfælde af mangelfuld emballage eller åbenlyst indvirkning på produktet vil der blive foretaget prisreduktioner mellem 30 og 100% af produktets værdi.

Bemærk Åben køb gælder ikke, hvis du:
har åbnet emballagen på hovedtelefoner / headset / bluetooth.

Hvis det i stedet er et beskadiget produkt, er det garantien - læs mere om det nedenfor.

Garanti
Vi yder 6 måneders garanti på vores produkter. Visse mærker / producenter tilbyder en længere garanti end dette. Hvis producentens garanti er længere end 6 måneder, nævnes dette i produktteksten for det pågældende produkt. Garantien gælder ikke for uagtsomhed eller unødig brug af produktet.

Klager
Vi følger forbrugerkøbsloven, der giver dig som kunde ret til at reklamere for et produkt i tre år fra købsdatoen. Kravret fungerer sådan:
I løbet af de første seks måneder er vi som sælger (iPhone-huset) ansvarlige for at bevise, at du som køber har forårsaget fejlen, så skal du som køber bevise, at varen var forkert i første omgang.
Klager skal altid fremsættes inden for en rimelig tid.

For godkendte klager er vi ansvarlige for forsendelsesomkostningerne (med undtagelse af de anbefalede brevomkostninger).

Vi vil følge forbrugsrådets henstillinger i tilfælde af tvist.

Følg trinnene i vores Returhåndtering for at annoncere for en vare.

Logning og opbevaring af kundeinformation
Vi sælger eller spreder aldrig dine oplysninger til en tredjepart. Vi logger kun oplysninger, der er nødvendige for at du kan foretage et køb, f.eks. Adresse og navn. E-mail-adresse skal indtastes for at vi kan sende ordrebekræftelse og ordrestatus.