FB

indkøbskurv0

Din indkøbsvogn er tom

Forsendelse

Samlet 0

Leveringerne fortsætter på trods af Coronavirussen!

Fælles spørgsmål og svar



Hvor længe har du levering?

Hvis du afgiver en ordre på et eller flere produkter, der er på lager før kl. 14, sendes din ordre samme dag. Hvis ordren er placeret efter kl. 14, sendes den næste dag.

Om det er et produkt i den rækkefølge, der ikke er på lager eller ligger i fjernlagring, så vi venter på det, før hele ordren sendes til dig.

Jeg har modtaget fakturaen for købet, men ikke produktet?

Så snart vi sender din ordre, aktiverer Klarna fakturaen og sender den til dig via mail (selvom du bruger Klarnas App). Når ordren sendes på samme tid, ankommer pakken et døgn efter fakturaen.

Jeg har ikke modtaget min faktura, hvad skal jeg gøre?

Fakturaen sendes pr. Mail, så glem ikke at kontrollere spam, hvis den ender derinde. Hvis du går glip af din faktura, kan du enten logge ind på Klarnas app og finde den der, eller du kan kontakter Klarna med det samme, og de indsender betalingsoplysninger igen.

Hvordan får jeg en kvittering for mit køb?

Find en kvittering for dit køb her

Jeg har afgivet en ordre, men ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Sandsynligvis har din ordrebekræftelse været i din junk mail, så se venligst der. Hvis den ikke er der, er du velkommen til at kontakte os for at se, om det er gået galt et eller andet sted .

Hvordan afleverer jeg en retur / klage?

Du går til www.iphonehus.dk/retur/ og udfylder alle felter for at få oplysninger om, hvordan du går frem.

Hvordan ved jeg, om du har modtaget og behandlet min tilbagevenden?

Så snart vi modtager dit produkt til gengæld vil vi kontakte dig via e-mail.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg savner refusionen for min tilbagevenden?

Hvis vi har sendt dig e-mail om, at vi har accepteret dit returnering, er der også oprettet en refusion (eller annullering af faktura) via Klarna. Det vil tage ca. 2-5 arbejdsdage for dem at håndtere refusionen. Hvis du ikke har en refusion efter det tidspunkt, så det er Klarna, der skal kontaktes, når det er dem, der foretager betalingen.

Hvordan kan jeg kontakte dig?

Du når os via e-mail eller chat (nederst til højre).